Skoči na glavno vsebino

Senzorna integracija

Danes smo pri učiteljici Marti trenirali naša čutila, posamezna in po več čutil skupaj.

Vse današnje dogajanje lahko opišejo spodnje besede, ki so nastale z nevihto možgan:

okušanje, vohanje, sluh, spomin, črkovanje, štetje, Brailova pisava, sneženje, hoja, vid, igranje, razmišljanje, kanada, Amerika, masiranje

O vsem tem pripovedujejo spodnje fotografije.

 

 

Tehtanje

V ponedeljek in v sredo smo vagali, tehtali, merili maso in se tudi sladkali.

Všeč mi je bilo, da smo tehtali in poizkušali, kateri predmet je bil težji. Tehtnica nam je pokazala zanimive številke, glede na našo težo. ta pouk je bil poučen za vse.

Gregor

Zelo mi je bilo všeč, ko smo z “ta malimi” tehtali. Potrem nam je učiteljica Martina dala domačo nalogo. ta dan sem se veliko ovega naučila. naredili smo tudi slaščice- kokosove rezine, energijske ploščice.

Karmen

Lepo mi je bilo, ker smo se veliko naučili. Najbolj mi je bilo všeč, ker smo na koncu po svoje tehtali. Pisali smo v zvezek.

Vasja

Včeraj smo vagali, tehtali. Na eno stran tehtnice smo dali kocke, na drugo stran pa stvari: lepilo, žogo, ključe, škarje.

V gospodinjski učilnici smo tehtali moko, indijske oreščke, marelice. Iz njih smo naredili kroglice.

Nik in Leon

Včeraj smo se imeli zelo dobro. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo delali sladke sladice. Veliko smo tehtali in se veliko naučili. Drugi dan smo se še enkrat tehtali in izračunali razliko od prvega dne. Ugotavljali smo, koliko smo se zredili ali shujšali. Potem smo tehtali, kaj je težje. fižol, kosmiči. Vse stvari so bile enako težke. Nato smo reševali naloge v parih.

Yulieth

 

Tvoje besede imajo moč. Uporabi jo.

Maraton pisanja apelov  poteka v več kot 200 državah in ozemljih po vsem svetu, organizira pa ga Amnesty International. Na sto tisoče posameznikov piše apele in solidarnostna sporočila za posameznike in skupine, ki so v nevarnosti ali se jim godi krivica.

Na Osnovni šoli Idrija smo se tudi letos pridružili temu največjemu globalnemu dogodku Pišem za pravice 2018.  Solidarnostna sporočila in apele so pisali učenci 7. in 8. razredov v mesecu decembru pri pouku DKE. Solidarnostna sporočila in apele so pisali za Pavitro Manjhi iz Indije, aktivistko za pravice staroselskih ljudstev, ki se sooča z grožnjami in ustrahovanjem, potem ko se je začela boriti za pravice svojega ljudstva, za Gulzar Dushenova iz Kirgizije, aktivistko, ki se, odkar se je začela boriti za enak dostop do storitev za hendikepirane ženske, vsakodnevno sooča z diskriminacijo, za Nonhle Mbuthuma iz Južne Afrike, ki se je zoperstavila uničujočim posledicam podjetja, ki rudari titan, v njeni skupnosti  in za Geraldine Chacon iz Venezuele, mladinsko aktivistko, ki je delala z ranljivimi mladimi ljudmi iz deprivilegeranih skupnosti, zaradi česar jo je doletelo nadlegovanje in pridržanje.

Učenci so napisali 106 apelov in solidarnostnih sporočil in s tem pokazali, da se aktivno zavzemajo za človekove pravice.

Zbrana pisma in sporočila smo poslali v pisarno Amnesty International Slovenija, kjer jih bodo razvrstili in poslali končnim prejemnikom.

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Dostopnost