Skoči na glavno vsebino

V oktobru smo se učenci 1.,2.,3.r NIS družili z drugošolci večinske šole.
Najprej smo prebirali pravljico o Rdeči kapici. Pravljica, ki smo jo spoznali, se malo razlikuje od klasične pravljice. Prilagojena je za uporabo z nadomestno komunikacijo.
Ta način komuniciranja uporabljajo osebe, ki ne zmorejo govornega izražanja. Z drugimi osebami komunicirajo preko kazanja dogovorjenih slikovnih znakov.
Najprej smo pravljico poslušali in spremljali znake. Preko teh znakov smo pravljico tudi obnavljali. Še prej pa smo morali znake- sličice urediti v pravo časovno zaporedje. Pogumni pari učencev so pravljico glasno predstavili  še sošolcem.

Zadnji šolski dan pred počitnicami pa smo likovno ustvarjali. Uporabili smo jajčne škatle in iz njih izdelali svoje obraze. Spoznali so, da so skozi zgodovino učenci s posebnimi potrebami bivali v več stavbah v Idriji. Ugotovili smo, da ne glede na stavbo in prostor, ki je našim učencem v preteklosti nudila domačnost in gostoljubje, velja, da ljudje  vdihnejo prostoru življenje.

Izpod naših spretnih rok so nastali sami nasmejani in veseli obrazi. Torej v naši šoli bivajo nasmejani učenci.

Fotografije prikazujejo stavbe, ki so učencem s posebnimi potrebami nudile prostor za učenje.
Danes učenci NIS bivamo v rumeni stavbi OŠ Idrija, učenci PPVI pa v stavbi, ki jo domačini še vedno imenujemo »dijaški dom«.

Dostopnost