Skoči na glavno vsebino

Včeraj smo po večerji imeli predavanje, kako se gre varno v gore. Predavala nam je izkušena alpinistka Barbara, ki nam je povedala, da moramo gore iti previdno in že načrtovano. Predvsem pa moramo paziti, da imamo primerno opremo. Po razlagi smo šli vsi v sobe, se stuširali in ker spet nismo mogli zaspati, je v sobo prišla učiteljica in nam prebrala pravljico, zato smo hitro zaspali.

Jakob Klemenčič, 7.c

Dan smo začeli ob 7.00. Najprej smo odšli na telovadbo, ob 8.00 pa smo imeli zajtrk. Po zajtrku smo pospravljali sobe. Potem smo odšli z učiteljico Klavdijo v Triglavski narodni park. Tam smo videli Bedančevo hišo. Ogledali smo si Kranjski zid, ki izvira iz Idrije. Padal je tudi sneg. Nazaj smo hodili približno 45 minut. Slikali smo se s kozorogom. V dom smo prišli ob pol enih. Na koncu nam je učiteljica Klavdija povedala legendo o kozorogu. Legenda pravi: Rodil se je deček, bil je zelo dober lovec in hotel se je poročiti z gostilničarjevo hčerko. Hotel se je poročiti z njo, ampak se ona ni hotela poročiti z njim. Postavila mu je pogoj, da mora poiskati zaklad, on pa je ubil kozoroga in se tudi sam ponesrečil. Gostilničarjeva hčerka je takrat ugotovila, da je pomembna samo ljubezen.

Larisa Rupnik, 7.c

Zbudili smo se v jasno prvoaprilsko jutro. Ko je zjutraj razredničarka stopila v sobo, nam je naročila naj izberemo tri fante, ki bodo šli po kosilu domov, ker fantje iz dveh sob ne dajo miru. Eni zvečer ne zaspijo, drugi pa se prezgodaj zbudijo. Ko smo prišli iz Triglavskega narodnega parka, nas je v domu pričakala naša ravnateljica. Po kosilu nam je naročila naj počakamo v jedilnici. Zdaj mi je srčni utrip pospešil, ker smo se začeli pogovarjati o tem, kdo bo šel domov. Ravnateljica pa nam je povedala, da so nas učiteljice pohvalile in da je to samo prvoaprilska šala. Po prvoaprilski šali smo odšli v svoje sobe in čakali na orientacijo.

Anže Prezelj Trebše

Popoldne smo imeli orientacijo. Najprej smo spoznali pravila orientacije. V skupini smo bili Jakob K., Nik, Gašper in jaz. Hodili smo po Kranjski Gori in se fotografirali pred slaščičarno. Naša skica poti je bila najboljša. Nato smo igrali nogomet. Bilo je 2:2.

Drejc Mohorič, 7.c

CAM01222CAM01225DSCN4423DSCN4427DSCN4428DSCN4443SDC12606SDC12610SDC12617SDC12620SDC12623SDC12636