Skoči na glavno vsebino

V ponedeljek sem šel ob 12.00 v MCIdrija, kjer smo gledali film. Potem sem šel domov, se spočil in nato sem šel v Belo. Ko sem prišel domov, sem se stuširal. Potem je bila večerja, po večerji sem bil malo na telefonu in natop sem šel spat. V torek smo šli naRaufnk. Pri Raufnku smo pojedli malico in se nato vrnili v MCI. V sredo sem igral košarko in nogomet. V četrtek smo sestavljali sestavljanke. V petek smo v MCI delali in igrali košarko. Ko sem prišel domov, sva še z atom šla do Bele. V soboto smo z atom, mamo in sestrama šli na Rake.

Sefejdin

Od ponedeljka do srede smo igrali košarko, spuščali letalo, se lovili, igrali skrivalnice in dvogal sem uteži. V četrtek sem okrog 17.30 šel k atiju. Ko smo prišli k atiju, smo bili še malo tunaj. V petek smo pribljižno 3 kilometre kolesarili. Ko smo prišli nazaj domov, smo se malo spočili in nato igrali nogomet. v soboto sva se jaz in Dolores vozila s kolesom in igrala nogomet. nato smo šli še malo na sprehod in potem je napočil čas za kosilo. Po kosilu sem šel malo na računalnik, da se kosilo malo poleže. Po počitku, sem se šel vozit s kolesom okrog hiše. Potem je prišel moj prijatelj Matej, ki je v 4. letniku. Skupaj sva igrala nogomet na nogometnem igrišču. Nato sta se nama pridružila še dva prijatelja, brata. Potem pa je bil že čas za večerjo. V soboto in nedeljo sem se spet vozil s kolesom, igral nogomet in delal z računalnikom.

Vasja

Med zimskimi počitnicami sem prespala dvakrat pri stari mami in dvakrat pri teti doma. Cel teden je bilo sončno in toplo, zato smo večina časa preživeli zunaj. Čez cel teden sem tudi hodila v Mladinski center Idrija. Veliko pa sem tudi pomagala pri gospodinjskih opravilih. V petek zvečer smo z starši šli na obisk k botru. V soboto pa smo odšli v Ljubljano, tam pa sem si kupila novo torbo in ogrlico. Imela sem se zelo dobro.

Yulieth

Med zimskimi počitnicami je bilo zelo lepo vreme in zelo toplo za ta letni čas. Zato sem se skoraj vsak dan odpravila na sprehod ali pa sem se vozila s kolesom. Bila sem tudi v Novi Gorici in v trgovini sem kupila nekaj novih oblačil. Pred spanjem sem prebrala tudi kakšno knjigo, revijo. Malo sem tudi pospravila po hiši in spekla kaj sladkega.Tako sem preživela zimske počitnice.