Danes smo imeli prav aprilsko vreme. Ponoči je treskalo in grmelo, zjutraj le deževalo, okoli poldneva pa se je nad Piranom pokazalo svetlo modro nebo in z njim tudi težko pričakovano sonce. Dan je bil spet pester in potrebovali smo počitek. Popoldne smo po skupinah raziskovali sredozemske rastline, naučili smo se uporabljati kompas, preizkusili pa smo se tudi kot ribiči. Na trnek se nam ni ujela nobena riba, a nič zato. Ker kuharice za nas res dobro poskrbijo, se nismo bali, da bi ostali brez večerje.

Čaka nas še zabaven kviz in zaslužen počitek. Upamo, da nas jutri pričaka zares lepo vreme. In jutranja telovadba (ta nam zares ne diši, a bomo stisnili zobe)!

V nadaljevanju si lahko preberete še zapise iz naših dnevnikov. LEPO VAS POZDRAVLJAMO!

Klemen:

1. dan

Vozili smo se dve uri. Ustavili smo se na enem postajališču. Tam smo jedli malico in šli potem naprej. Ko smo prišli v Fieso, nam je vodja dal navodila. Šli smo v sobe. Potem smo imeli pogovor.

Šli smo v Piran. Tam smo se dali v skupine. Šli smo do cerkve in do zidu. Potem smo šli po skupinah do enega trga. Tam na trgu smo imeli naloge. Ko smo končali, smo šli tam, kjer smo bili prej. Imeli smo 15 minut odmora. Odšli smo po isti poti do doma.

Janez:

1. dan

Danes zjutraj smo se odpravili v CŠOD Fiesa. Odpravili smo se ob osmih zjutraj na avtobusni postaji Idrija. Ustavili smo se na postajališču, na hitro pomalicali in se odpravili na pot. V Fieso smo prišli nekaj minut čez 10. Potem smo si ogledali dom in se vselili noter. Potem so nam povedali hišna pravila in se vselili. Potem smo začeli z aktivnostmi in dan je šel hitro naprej.

Danes smo se zbudili ob 7:15. Telovadbe ni bilo, ker je deževalo. Potem smo imeli zajtrk in se odpravili v Piran. Dali smo se v skupine, dobili liste in šli sami liste reševat. Ko smo vse rešili, smo se odpravili malo po trgovinah in nato na hitro še v naš dom, kjer nas je čakala hrana.

Karmen:

1. dan

Peljali smo se z avtobusom. Ko smo prišli smo razpakirali. Streljali smo z loki. Šli smo tudi na obalo. V morje smo metali kamenje. Z lučkami smo šli na sprehod v Piran. Utrujeni smo šli spat.

Opazovala sem morje. Sprehodili smo se do trga. Videli smo zanimiv kip. Šli smo v trgovino s čokoladami. Vse hiše so imele enake strehe. Po kosilu sva z Ireno igrali enko. Potem smo se učili o rastlinah in kompasu. Učili smo se loviti ribe.

Irena:

1. dan

Prišli smo z avtobusom. Najprej smo pomalicali. Smo šli na obalo. Tam sem se igrala. Šli smo na kosilo. Za kosilo so bili makaroni. Streljala sem z lokom. Zvečer smo šli na sprehod. Padal je dež.

V Piran smo šli peš. Pri cerkvi je padal dež. Na trgu je sijalo sonce. Potem smo jedli kosilo – kruhove cmoke in meso. Potem smo se učili o rastlinah. Lovila sem ribe. Nobene nisem ujela.

Maj:

1. dan

Ob 8:00 uri smo šli z avtobusne postaje v Fieso v šolo v naravi. Ko smo prišli v CŠOD Breženka, smo šli v svoje sobe. V sobi sem bil z Aljažem in Jernejem. Popoldne smo streljali z loki in šli na plažo. Zvečer smo se vsi družili v sobi in se pogovarjali.

Danes zjutraj nismo imeli telovadbe zaradi dežja. Po zajtrku smo šli v Piran na ogled mesta. V Piranu smo imeli nalogo, da obiščemo prvomajski trg. Potem smo šli lahko po trgovinah. V trgovini smo kupili karte remi.

Jernej:

1. dan

Zbrali smo se na avtobusni postaji ob 7:45. V Fieso smo prispeli ob 10.00. Za kosilo smo jedli makarone. Po kosilu smo šli na igrišče. Na koncu dneva smo šli na sprehod.

Zbudili smo se v deževno jutro. Zaspani smo se odpravili v Piran. V Piranu so imeli nalogo. Potem smo se odpravili proti Fiesi. Ko smo prišli v dom, sem se vrgel na posteljo.

Aljaž:

1. dan

Danes smo se dobili na avtobusni postaji ob 8:00. Med potjo sem gledal skozi okno. Ko smo prišli v Fieso smo izstopili. Potem smo odšli v dom. Ko je bila ura 22:00 smo odšli spat.

Potem ko smo vstali, smo odšli v Piran. Za malico smo imeli makovko. Imeli smo se fajn. V marketu smo kupili karte. Ko smo prišli v dom, smo bili zmatrani.